Saturday, November 19, 2011

Perempuan Memang Emosi .... BOLA!

Assalamualaikum ....





Aku tengah layan bola. Sukan SEA ke 26, Malaysia vs Myanmar di Stadium Utama Gelora Bung Karno, Senayan Jakarta Indonesia! Serius seram sejuk. Tunggu punya tunggu tak gol! Erghhh sakit jantung aku. Perempuan [mungkin aku kot] agak emosi bila layan bola. Tambah-tambah bila hampir nak gol ... tak masuk! Geram sungguh. 


Makin geram dan sakit hati bila game dah nak habis tapi tak gol-gol. Adoi rasa tak berbaloi layan. Tapi bila fikir balik, apalah sangat nak emosi bila layan bola. Game je pun! Tapi aku nak juga rasa emosi tu, sebab emosi tu kan satu semangat! 


Sekarang nie, keputusan Malaysia vs Myanmar sehingga entry ini ditaip ... Malaysia [1] dan Myanmar [0]! Teruja sangat sebab aku dah dup dap dup dap tunggu bola masuk gol pasukan lawan! Kat rumah boleh sorak lebih-lebih. Kalau kat kedai mamak .... aku control sopan sket! Layan pun macam tak ada perasaan ... he he he






CK : Memanjang nak ada masa tambahan. Masa game Malaysia vs Indonesia aritu .... bengang tul ngan pasukan Indonesia, siap main kaki dah! 

4 comments:

  1. hahahaha.. betol2..saye pun emo bla tgk bola.. nih naseb baik hero2 sy tak maen.. kalau tak kompem riuh rendah ruma..hahaha..

    ReplyDelete
  2. Cik Purple > emo tu perlu...baru rasa terbaik layan bola...hehehhe

    ReplyDelete
  3. Saya tak kisah Malaysia tak dapat Gold, tapi biar Indon yang tak masuk final hehe..

    ReplyDelete
  4. Pizli > awak mesti bengang ngan Indon aritu .... main kasar !!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!