Tuesday, September 19, 2017

BLOG BERSAWANG

Assalamualaikum...

Rindu dekat blog. Dah 5-6 bulan tak update.
Bukannya takda cerita, banyak je cerita. Cuma bila kat opiß, blog ke block dan internet kat rumah tu mcm hape ntah ... Terus jadi malas.

Aku ada banyak je story. Pasal jenjalàn. Pasal makan makan. Tapi itulah, bila la dapat kongsi ngan korang. Iskandar pun 2 tahun 7 bulan. Dah mcm² hal perangai dia. Biasalah anak soleh dan anak sangat bertuah ... kadang buat aku rasa mcm bidadari, kadang buat aku rasa mcm gorilla. Whatever pun, this is pengalaman kan. Apa yg aku tahu ada anak ni make ur life more happy and mencabar ... hahaha. Sometimes rasa amat disayangi.

Nanti aku nak share perkembangan anak soleh aku kat sini. Buat mcm diary gitu. Harap² tiada alasan la untuk menjadi rajin update blog .... Huuuuuu


Tengok lukisan anak soleh.
Main cop cop watercolor ngan mommy ....

1 comment:

  1. Saya dah start blogging balik, collaborate dengan vlogs anak. Sila visit ye. :-)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!