Sunday, December 22, 2013

ASTRO @ ASTERUUUUK??

Assalamualaikum ...



Astro skang nie macam h*ram! Serius ... aku dah naik menyampah dengan Astro nie. Servis teruk giler. Semalam lagilah buat aku bara, ntah kenapa satu channel pun tak keluar gambar. Astro plak asyik call nak suruh tukar decoder. Kalau tukar decoder, harga pakej pun akan naik sekali. Aku ambil pakej paling basic sebab memang dah tau jarang dapat tengok TV, melainkan kalau sepenuh masa lepak kat rumah masa weekend. 

Aku ni dah la ada 2 akaun astro. Satu dekat kampung ... untuk mak ayah aku. Lagipun, mak aku suke sangat layan Astro Oasis, so tak sampai hati la nak terminate. Bagilah mak ayah keselesaan layan citer-citer best la sangat kat astro tuh. 

Aku bukannye taknak tukar decoder tuh ... tap kadang aku rasa cam bazir je, bila tukar decoder ... caj naik tapi service tetap jga macam tuh. Tak upgrade langsung. Asal hujan ribut petir bagai ... terus service unavaiable! Tak ke sakit hati. Aku sampai terfikir baik tengok je TV1 sampai TV9 tu ... free je kot. Namun, memandangkan sekarang nie hasben suruh aku sabar je ngan astro nie, maka aku sabarlah juga. Ikut hati, buang duit je kot bulan2 bayar asteruuuuk sampai RM50 sebulan. Baik simpan je. 

Tunggulah ... nanti terminate asteruk tu pastu langgan unifi! Ok kot unifi neh .... agak2 ok tak?? ngeh ngeh ngeh.




CK : Rumah tak habis lagi kemas, bersepah macam tongkang .... nak pindah nak pindah ... letih bebenor nak mengemas.

2 comments:

  1. betol itu kak...lgpon cerita banyak ulang2...tk best
    ini pun bil dh naik..katanya service apatah

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!