Thursday, April 17, 2014

KARPAL SINGH MAUT KEMALANGAN JALANRAYA

Assalamualaikum ...


Info Berita Harian Online : Pengerusi DAP, Karpal Singh serta pembantunya, C Selvam meninggal dunia dalam kemalangan di Kilometer 301.6 Lebuhraya Utara Selatan arah Utara di Gua Tempurung, kira-kira jam 1 pagi tadi.


[sumber gambar : theportalperaktoday.com.my]


Aku sendiri dengar berita kemalangan maut ni dekat radio Sinar.FM! Karpal Singh, ahli Parlimen Jelutong maut dalam kemalangan berkenaan. Dah ajal. Tak silap aku, dulu dia pernah accident dan menyebabkan dia berkerusi roda. Kali kedua kemalangan telah meragut nyawa beliau. Dah ajal. Karpal dikenali sebagai 'Tiger of Jelutong'!. Beliau tak pernah kalah dalam pilihanraya sepanjang dia bertanding di kawasan Jelutong, sebab itulah dia dikenali dengan gelaran ini.

Lepas ini akan ada Pilihanraya Kecil di Jelutong lagi. Apapun, janganlah pengikut parti politik membuat spekulasi mengenai kematian beliau. Janganlah nak kata Kerajaan itu ini. Jangan sebarkan khabar angin bukan-bukan. Pastinya akan timbul isu yang menjadikan fitnah, namun kita yang berakal wajiblah untuk menyelidiki terlebih dahulu dan kita (orang Islam) perlu percaya kepada Qada dan Qadar,


[Setiap yang hidup pasti akan mati, walau siapa pun kita. Kematian itu pasti]



p/s : Tunggu pilihanraya kecik Parlimen Jelutong .......

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!