Thursday, June 12, 2014

WORLD CUP 2014

Assalamualaikum ...


Demam bola sepak telah kembali. World cup 2014 yang akan buat ramai orang tak tidur dan berjaga awal kemudian sampai office dalam keadaan lesu. Pasti punyelah! Aku je tak minat sukan ni dan malas gak nak amek tahu. Tapi bila dah bersuami neh ... awal-awal suami dah bagitahu nanti dia nak bangun tengok world cup. Isteri okey je. Boleh je temankan, teman dalam mimpilah. muahahaha. Mata aku ni manalah tahan nak berjaga-jaga sangat sekarang. Mengantuk je lebih! Kalau aku berjaga sakan, mahu tak bangun awal masak breakfast. Makan bola tidur bolalah hasben aku nanti.



Untuk korang yang giler bola ... aku pamerkan jadual world cup 2014 yang berlangsung di brazil tahun nie. Bola nie biasanye kegilaan lelaki. Perempuan ada juga tapi tak ramai. Tapi ada juga perempuan yang terpaksa minat bola sebab boifren, ayah, abang tak pun suami dia minat bola. Macam aku ni la ... walau hasben minat bola, aku pandang-pandang je. Dia ajak pi stadium aku layan ... untuk aku faham game ni memang tak lah.

So, untuk tempoh world cup 2014 ini dan tahun pertama ada peminat world cup dalam rumah ini, maka isteri bagi izin suami pegang remote astro. Takpe....daripada suami tidur mengigau tendang bola sana sini, baik bagi suami layan world cup dengan rela hati. Isteri boleh je buat nescafe ais sejug untuk suami layan bola. No hal beb!

Untuk para suami di luar sana, semalam melayan world cup 2014. Untuk para isteri .... ala world cup bukan hari-hari pun, kasi je suami remote tv tuh ... daripada dia tengok bola dekat kedai mamak, baik suruh dia tengok kat tv di rumah je. Suami depan mata ... senang nak minta tolong kalau ape-ape hal. kan kan kan.




p/s : tak kisah pun .... asal dia ada depan mata. Sekurang-kurangnye aku tahu dia tak minum nescafe bergula. he he he

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!