Monday, February 23, 2015

LITTLE KHALIFAH

Assalamualaikum....

Alhamdulillah, aku selamat melahirkan cahaya mata lelaki 12 hari yg lalu. Impian aku nak lahirkan anak soleh di Putrajaya tercapai. Cuma hasrat untuk bersalin normal tidak kesampaian. Anak soleh aku membesar dgn cepat 3 minggu sbl kelahiran....mencapai berat 4.1kg.

Atas nasihat doktor, keputusan diambil untuk czer. Untuk keselamatan anak dan ibu. Doktor risau takut anak aku sangkut kepala. Pasrah. Mula tu aku stress juga sbb baru tahu kena czer sehari sebelum warded. Akhirnya redha juga. Sebab anak! Pengalaman bersalin czer nantilah aku story yek. Sekarang ni internet pejam celik. Kadang ok kadang tak. Update ngn hp leceh sikit, nak menaip tak boleh laju. Lagipun sekarang ni aku sedang cuba untuk serasi dgn dunia ibu. Berubah terus kehidupan....tido pun tak sempat nyenyak!

Baby dah nangis...nanti sambung story lagi yek. Bubye....

5 comments:

  1. Tahniah!! Semoga ibu dan baby sihat sejahtera

    ReplyDelete
  2. Tahniah!!! Se moga baby dan ibu sihat sejahtera

    ReplyDelete
  3. Tahniah kak..
    czer jugak yerk kak,kene byk rehat & pantang tau kak..
    selamat berpantang ;)

    ReplyDelete
  4. tahniah kak...blogger tegar dari sebelum kawin sampai dah kawin sampai dah dapat anak...tak mcm saya,blogger suam2 kuku..apa2 pun..tahniah..mabrok..:)

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!