Friday, April 1, 2016

KEMBALI DENGAN ATKINS

Assalamualaikum ...

Aku dah kembali dgn atkins. Rujuk kembali. Dan hari ini adalah hari ke 4. Berat aku sekarang ini 68.2kg. Dan aku plan utk turunkan berat sehingga 58-55kg. Berat sama time aku bertunang dgn hasben 3 tahun lepas. Kali ni rasa mcm semangat sikit. Kadang dtg juga nafsu bukan2 nak makan itu ini. Aku cuba sabar. Harap semangat aku kuat, sebab ini adalah cubaan kali ke 4, tiga kali cuba utk kembali beratkins tp gagal. 3 kali sebelumnya aku tak bertahan pun sampai 4 hari, diet dah punah. Salah sendiri sebab tak tahan godaan. 

Lunch yg aku dah hadam hari ni....


Chicken grill yg dah selamat dalam tummy aku. Pagi tadi time breakfast makan sup je. Air putih aku dah telan 2 liter. Tunggu lg 2 liter utk aku sedut masuk dalam perut. Dinner kadang aku makan salad...


Aku nak share ngn korang menu2 aku selama 4 hari ni, tp office aku ni kedekut. Asal nak login blog dia tak kasi. Update dgn henpong leceh, asyik salah tekan huruf je. Kalau ada typing error tu korang abaikan ajelah. Tahu2 ajelah henpong acik ni kdg buat perangai ....

Ramai yg readers yg tinggalkan komen psl atkins. Sorry, bukan taknak reply persoalan korang. Banyak kekangan buat masa sekarang ... Nak-nak kekangan data internet ni. Internet kt rumah pn kadang buat hal jgk.  Sebab tu juga aku jarang update blog skrg ni. Iskandar pun kadang time aku ada keje, time tu minta nak dukung. Anaknye hal kenalah layan.

Wish me luck dgn atkins ni ye .... ;)



2 comments:

  1. All the best..my sister pun buat diet ni..tp tu la..cepat kelaut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq dear.
      Akk baru turun 0.5kg. huhu slow sikit kali ni

      Delete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!