Tuesday, March 16, 2010

Kursus.Makan.Diet.Sakit.

"Manusia adalah pelakon dan dunia ini adalah pentasnya!"


Saya dapat dari kursus hari ini. Kursus yg menarik. Makanan yg sedap dan best. Yang tak best sbb saya tgh diet. Makan tetap makan. Tapi tidak tamak seperti kebiasaan. Hehe. Saya mmg tamak segala2nya!


Kursus best. Isi kandungan menarik. Penceramah juga bagus.Kategori 4 bintang over 5. So-so. Saya tak mengantuk. Jugak tidak busan. Penceramah ckp saya nie mmg jenis happy even tak byk ckp. Ye ke? Hoho. Serius tak percaya. Bukankan ada org yg sllu ckp saya nie berlagak. Even hakikatnya saya bukan mcm tu pun. Perspektif org kan...tentu tak sama mcm penceramah cakap. Sikap yg membezakan kita menilai sesuatu. Antara knowledge yg saya dapat arini. Nice jugak.

2 more days to go. Harap2 esok dan lusa better than today! No mengantuk! No busan! Habis sesi hari ini. Bergegas ke STAR Lrt. Berlari2. Mcm pergi gym pulak. Sampai stesen Bandar Tasik Selatan terus exchange ke ERL. Lagi la berlari. Sampai kt situ cuma 5min ERL ke KLIA akan sampai. Memang gegas sebaik mungkin.

Sampai Sentral 7, terus ke P11 then ke Hospital P7. Penatnye. Anak buah saya sakit. Masuk hospital. Nasib baik tak ada apa2 sangat. Cuma masukkan air sajork. Settle semua urusan hospital terus balik rumah. Sampai rumah 8.30mlm. Lapar. Makan Apple. Rehat sekejap. Mandi. Berinternet. Layan Senja Permai as usual. Mahu tidur awal.

Selamat Malam buat mereka yang menjadi kesayangan dan kecintaan saya. Semoga kalian lalui hari2 yg bahagia setiap saat minit jam....dan sepanjang hayat anda. Aku sayang kamoo semua!!



p/s : Need sume rest......

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!