Sunday, May 26, 2013

MAKIN KE LAUT

Assalamualaikum ...





Sekarang nie, update blog pun 4 hari sekali. Makin teruk dan makin ke laut aku rasa. Hye ... napelah tahun 2013 nie aku rasa prestasi aku macam down semacam. Banyak yang serabut daripada yang teratur. Confuse sana sini.


Selagi kerja dan penyerahan tugas ini tak selesai di office, maka makin ke lautlah diri aku. Kalau korang boleh datang office aku ... mesti korang pengsan tengok workstation aku. Semak cakap ko! Giler semak! Lagi teruk dari tahun 2012. Kalau last year sebelum balik, aku akan kemas dulu meja aku. Kasi cantik, kasi tersusun ... supaya esok pagi tu datang dengan mood baru dan semangat nak kerja membuak-buak. 


Sekarang nie, dah la kena balik kerja lambat ... hari-hari ada satu department tu call aku macam nak makan. Lebih garang dari mak singa aku rasa. Hye, kalau tahu teruk camnie peralihan tugas .. baik ajelah aku buat semua benda. Aku takdelah nak pening sangat. Walaupun susah aku sanggup je telan. Skang nie, baru je nak aman sikit hati dan perasaan dah kena sembur! Kadang bila aku malas nak layan, baik aku pi lawat site. Fhuuuh aman! Aman pun sekejap ajelah. he he he



Bab blog kesayangan ini, aku tak pasti berapa lagi perangai ke laut aku nie. Rindu nak menulis hari-hari macam dulu walaupun cerita takdelah best pun. Lagi satu ... aku dengki tengok korang update hari-hari tahu. Bapak jeles!!



Kan best kalau kat rumah aku ada SOHO cam nie ... small office house office. I like!! Boleh blogging sampai lebam *teeeengggg berangan dah!*





CK : Festival Belia Putrajaya 2013 pun sempat pergi tengok malam ... jalan sampai kembang tapak kaki. Haa amekaw!!

10 comments:

  1. Akak untung masih boleh update walaupun bukan hari-hari. Saya ni kena tunggu cuti sekolah. Ngehehe.

    ReplyDelete
  2. saya pulak kena tgk mood. maklumlah, tgh berbadan 2 ni, rasa malas je nak update. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. akk sllu baca klu sape berbadan dua mesti malas nk updatekan...takpe bawa berehat je demi bb.

      Delete
  3. xpe insyALLAH ada kesenanangannyer nt...jgn stress2..:)

    ReplyDelete
  4. ok la 4 hari sekali..ada yang sebulan sakali je update..hahah

    ReplyDelete
  5. Akak pun nak SOHO gak..uwaaaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okeh cepat akk buat SOHO...nti share design....

      Delete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!