Tuesday, September 17, 2013

TIKET MURAH AIR ASIA KEMBALI ...

Assalamualaikum ...





Sapa-sapa yang dok sibuk google pasal tiket murah Airasia ... bolehlah terjah laman Airasia sekarang. Promosi berlangsung dari 17 - 22 September 2013 dan penerbangan dari 7 Januari hingga 5 Ogos 2014. Untuk promosi AA kali nie, tak tahu kenapa aku tak terlalu excited macam selalu. 

Orang lain sibuk dah nak book pergi Bandung ... Kota Kinabalu, Kuching, Kota Bahru ... aku dok pandang je. Lagipun aku ada satu lagi tiket ke Medan tahun depan. Dah book dah pun. Jadi untuk 2014, aku tak boleh plan macam mana lagi. Sebab aku tak boleh plan sorang diri macam selalu dah ;)

Kawan-kawan aku semuanya dah sibuk dok belek AA dari pagi tadi. Aku boleh pandang dan telan air liur ajelah. Namun, jauh kat sudut hati nie ... "aku nak pergi Sabah!". Rasa macam nak buat keras hati booking juga ... he he he.

Korang tunggu apa lagi ... cepatlah terjah! Mana tahu kot rezeki dapat plak tiket 0.00MYR!!







CK : Si teman plak ada cuti lain ngan kengkawan yang belum diketahui keputusannye ....huuuu macam mana nak merancang nie?

2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!