Monday, May 11, 2015

PETUA ANAK BIJAK

Assalamualaikum ...


Aku tak ingat dari mana aku save petua anak bijak ni. Tapi petua ni sebiji macam mak aku ajar. So, aku share dekat korang dengan harapan korang amalkan. Sila viralkan ... hahahaha. Benda tak baik sibuk je orang Malaysia viralkan ... yang baik ni lagi bagus kot kalau viral. kan kan kan ...



Bila dah ada Iskandar, petua ini lah aku amalkan 24/7! Insya Allah moga Iskandar jadi anak soleh dan baik tingkahlakunya. Ameeen.


p/s : Bukan senang nak jadi ibu sebenarnya ... kesabaran mesti tahap langit ketujuh aku rasa ;p

3 comments:

  1. insyaa Allah..memang mengamalkan sebelum anak tido..

    ReplyDelete
  2. Bagus viralkan benda2 mcm ni.. salam perkenalan... kita follow blog Rann

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!