Wednesday, January 20, 2016

MADEX'S BARBER DESA PINGGIRAN PUTRA

Assalamualaikum...


Actually dah lama sangat aku nak story pasal Madex's Barber yang terletak di Desa Pinggiran Putra yang berdekatan Putrajaya tu. Dari last year gambar yang aku edit terperam je dalam draf. Nasib baik tak jadi pekasam. hu hu hu. Sabooo ajelah!

Madex's Barber ni kedai gunting rambut kegemaran hasben. Setiap bulan mesti hasben datang ke sini dan aku kerapkalilah jadi peneman. Tukang bagi komen je. Walaupun kedai gunting rambut ni nampak kecil, tapi bagi aku memang selesa. Ruang kedai bersih dan ada sistem penghawa dingin. Bak kata, kalau terlelap tu boleh berdengkurlah aku rasa. 


Picture kat atas tu hasben aku. Dalam proses gunting rambut. Masa ni aku plak asyik berlawan gusti dengan Iskandar. Tahulah Iskandar sekarang mana mau dok diam-diam. Mesti nak melurut turun bawah sapu segala benda kat lantai ....

Abang yang dok gunting rambut tu namanya Mahathir Daud. Nickname Madex...Orangnya smart dan kemas. Paling penting abang ni menjaga solatnya. Kalau time solat, mesti dia suruh customer tunggu dulu dia bersolat. Mungkin sebab tu rezeki abang ni murah! Jagalah solat ya, inshaallah pastu kejayaan mengiringi kita ;)


Ni picture dari luar kedai. Depan kedai Madex ni adalah kedai handphone. Kalau nak beli top up ke nak caj hp ke bolehlah ....


Customer dekat kedai gunting ni boleh tahan ramai. Kalau yang suka Madex yang gunting, kenalah buat appointment. Macam hasben aku memang dia selesa dengan Madex untuk gantung rambut dia. So, kalau nak datang dan cepat dapat gunting kenalah buat appointment. Caj RM5 kalau buat appointment tau. Kira nanti datang je terus akan dapat turn ikut no. berapa ko dah book! Kotlah lelaki-lelaki yang baca blog aku ni berminat nak gunting kat Madex's Barber bolehlah call no. 013-3553140! Call jangan tak call ...

Waktu operasi Madex's Barber adalah dari jam 10.30 pagi hingga 10.00 malam. Kedai tutup hari Sabtu tau. Jangan salah hari plak datang. So, sesapa yang berhampiran dengan Desa Pinggiran Putra bolehlah datang ke kedai ni kalau minat untuk mencuba. If korang dari Putrajaya, lalu la depan PICC tu untuk menghala ke Desa Pinggiran Putra. Mustahil sangatlah kalau orang Putrajaya taktau Desa Pinggiran kan ....


Sila terjah jika berminat ;p



Happy reading ya!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!