Thursday, June 6, 2013

LUNCH MEWAH SIKIT

Assalamualaikum ....



Tengahari nie lunch mewah sikit daripada biasa. Omputih habaq ko. he he he. Turun cafe asyik tengok lauk yang sama. Untung jadi orang Malaysia, boleh bosan dengan makanan yang sama. Patut aku bersyukurkan. Insap sat. Actually takde selera sangat ... usaha utk makan sebab takut kena gastrik. Risaulah, kalau kena gastrik kang nak kena MC bagai. Takmolah camtu.

12 tengahari aku dah turun cafe office sensorang. Hari ni takde geng. Takda kawan ... takde teman. So pandailah bawa diri. Aku nie walau sorang, bab makan aku tak tinggal. Kalau takde geng pun In Shaa Allah aku tetap akan makan. Risau perut aku sakit je. Perut aku nie cam pandai je, kalau time puasa memang takde gastrik. Syukur sangat. Tapi kalau bukan bulan puasa, lambat makan je mesti gastrik nak jadi.

Menu aku hari nie, chicken chop. Diet atkins patutnya aku amek chicken grill ... tp tekak cam taknak chicken grill tu. So, langgar sat atkins aku tu. Tengoklah ....dan cubalah korang terliur sat. he he he

Ayam dia best ...rangup dan ada rasa.

Di posisi lain pulak. Aku tak amek kentang goreng. Diet kan ... hu hu


Ayam dah sedap. Yang tak bestnye .... blackpepper sauce dia plak cair. Cair dari biasa. Ermmm ... tapi makan ajelah. Jangan banyak songehkan. Sempat potong ayam nie sket, terus teringat nak share dengan korang. Apalagi kuarkan camera cap ayam dan ....snap pic. he he he. Kasi korang teringin.



Korang dah lunch ke belum? Aku nak bismillah nie .... eh, ai makan dulu ye. he hehe



CK : Keje masih tak jalan bila hati tak gumbira.

6 comments:

  1. macam sedap je..sy selalu je pg cafe sorang2 sebab dah terbiasa, mereka ni jarang beli makanan selalu bawak bekal.

    ReplyDelete
  2. Lunch nasi goreng cili padi. Lewat turun cafe...lauk dah habis. Terpaksa order goreng. Tapi tekak org N9 kan..nak podehhh yo.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!