Saturday, June 1, 2013

TENGGELAM TIMBUL

Assalamualaikum ...




Hye semua ;=)!! Ingat ahkak lagi ke .... yang sejak kebelakangan nie asyik tenggelam timbul je. Harap jangan karam sudahlah. Kalau karam, memang bye bye lah belog kesayangan nie. Fhuuuh hari nie dah 1 June 2013. Cepat sungguh masa berlalu ... sangat pantas.


Aku skang nie sehari update, 4 hari sepi .. sehari update 3 hari tenggelam. Hah, kenapa kau mak jemah? Nampak sangat hormon aku pada belog sejak 2-3 menjak nie dah tak berapa stabil. Kalau muncul pun takde benda best share dengan korang. Ish, sedih tahu bila bergelar blogger suam suam kaki nie tapi tak mampu nak update hari-hari cam korang. Makcik menjeles dengan korang yang mampu dan berusaha update belog sehari sampai 3-4 kali. Skang nie aku mampu update belog 3-4 hari sekali. Bukannye sehari 3-4 kali cam korang.


Dah tu skang nie, takde entry jenjalan ... takde entry makan-makan ... takde entry masak-masak. Gossip adalah sket. Gossip pasai opis. Oh, ada lagi gosip terkini ... department aku katanya bakal menerima pemerintah baru. Hah, mesti yang lama tu orang dah takmo pangkah dia lagi. Ini kalilah! Kasi tukar .. kasi tukar. Okeh, aku dah start merepek. Maaf ;=)



Bila asyik tenggelam timbul nie, aku sendiri tak tahu nak update ape. Nak cerita pasai rutin harian pun takda yang best nak kongsi. Kalau ada pun setakat gossip. Share kang jadi dosa plak. Dosa yang ada pun tak tertanggung ... mahu tambah dosa lagi. Ish, idaklah!



Aku dah tak reti nak update apa dah ... sebab nak ambil mood blogging tu memang mengambil masa. Mood turun naik. So, aku perlukan gambar untuk bercerita. Aku stop sini sebelum korang rasa bosan giler baca entry aku yang ntah pape. Bye bye





CK : Kena susun semula jadual blogging aku, terasa sunyi hidup bila tak menulis.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!