Wednesday, June 5, 2013

WHAT IS PROJECT C?

Assalamualaikum ...



Jangan tanya aku apa project C tu. Aku pun tak tahu. hik hik. Saja je nak proga berganda dengan tajuk. Memang tak boleh sangatkan aku nie ... he he he.


Alhamdulillah, sekian lama dok belek dan telek nuffnang ... hari ni terperasan ada satu CPUV masuk. Uh! Thank you sesangat la Encik Nuffnang. Longgokkanlah CPUV secara berlambak dekat belog den nie. Den suko .... sukohati!!




Sebagai buktinya .... itu CPUV yang aku dapat semalam. Sila lompat bintang sekejap.
Clap clap 4juta kali.

Haish ... teruja bebenor ... last dapat CPUV bulan Mac aritu. Kalau tak salah aku, ini CPUV ke 4 untuk tahun 2013. Okeylah ....ada juga dari tiada.



Alhamdulillah .... rezeki!!






CK : Dalam gembira...masih ada duka yang tersimpan. Masih menunggu kepulangan jenazah arwah sahabat aku dari Kalaphatar, Nepal.

4 comments:

  1. tahniah...bestnya..akak dah lama tak dapat..dah nak buang dah nuff tu..nak pakai yang lain pulak..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...rezeki, terima kasih ye...heheheh

      Delete
    2. Ada yang lain ke? Boleh dpt banyak ke?

      Delete
  2. tahniah kak...moga makin bertambah rezeki akak.. pasal yg org PPj tu, takziah kak ye..


    kami duk dengkil la kak.. nt klu mai paya indah wetland, singgah umah tau sbb umah kt area tu je..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!