Tuesday, October 29, 2013

BAJET 2014

Assalamualaikum ...



Aku bosan bila orang dok gebang pasai bajet 2014. Yelah, setiap kali bajet mana nak puaskan hati semua lapisan rakyatkan? Ada yang untung ... ada yang tak dapat pape. Aku pun takdalah dapat untung sangat dengan bajet nie. Nak cakap lebih pun benda dah dibentang. Nak menerima sepenuhnya pun tak juga!

Tapi aku cam rasa sakit hati dengan orang yang dok  meroyan pasai bajet 2014 dalam FB. Hentam kerajaan kaw kaw punya. Wah ... dasar! Cam bagus je cara kau hentamkan. Hebat tul. Sampaikan ayat-ayat yang post dalam FB tu langsung takda satu pun kebaikan Kerajaan pada rakyat  Malaysia.


Terus aku terfikir, kejam giler tahap dewa ke kerajaan skang nie????



Najib cakap : Kurangkan manis dalam makanan dan minuman, tambahkan manis dalam senyuman. - yang nie aku tak setuju ... "semua nie buat barang naik rege ... grrrrrr!"





CK : Aku malas nak komen bab Bajet ....salurkan cara yg betul. Sonang!

1 comment:

  1. Kan.x logik.klu la manis senyumn blh bt air tawar jd manis ok jgk!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!