Monday, October 28, 2013

REZEKI JARANG UPDATE

Assalamualaikum ...



Sekarang nie aku jarang sangat ... sangat update blog! Bukan malas. Tapi sejak aku dapat boss baru, mood kerja pun baru. Cuma aku bertanya bilalah immiadiate boss aku tu nak ditukarkan. Aku dah malas dah nak kerja dengan dia. Serabut dengan sikap buruk boss tu!

Aku update ibarat hidup segan mati tak mau. Nasiblahkan ... kadang ada, kadang takda. Nak-nak pulak time skang selain sibuk dengan boss baru, aku sibuk uruskan masa depan aku ;=) Lagilah masa nak update blog makin mengekang semacam je.

Tapi, Alhamdulillah ... walaupun jarang update tetap ada rezeki dari Nuffnang. Terima kasih Ya-Allah...ada juga rezeki. Bolehlah kumpul buat bekalan pi melancong tahun depan. Pi honeybulan. hu hu



Aku ada 3 cpuv yang berlonggok. Okeylah kan! Dah nama pun jarang update. Dapat 3 cpuv pun dah kira banyak ... kan? Aku tak tahulah masa depan blog nie camne. Cerita berlambak ada, tapi masa nak update tu makin menyempit. Gambar pun berlonggok aku ambek sbb nak buat story. Sudahnye tersimpan sebagai pekasam. Dasar tullah!


Apapun aku harap Nuffnang masih ingat kat blog aku untuk terus longgok cpuv dengan berlambaknya. huahuahuahua.....







CK : Semoga murah rezeki hendakNya.

2 comments:

  1. hahahaha..rileks kak..sy pun,lg la,jarang...jarang...jarang...sangat3 update!!!huhuhu...

    ReplyDelete
  2. Untungnyaaaa....selalu saya dpt 2 posen jek hihi

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!