Friday, October 18, 2013

SALAM RAYA YANG TERLAMBAT ... OKEYLAHKAN!

Assalamualaikum ....



Wajar dak aku ucap selamat hari raya aidil adha lagi? Bolehlah kot kan ... dari aku dok diam ja. Tak salah kan? he he he. Nak cerita pasai aidiladha, takda apa yg best. Aidil adha tahun ni mmg tak best sangat bagi aku. Sebab aku pagi-pagi lagi dah warded. Ni pun baru je kuar spital sebab tu leh update. Tapi, doc bagi MC seminggu. yeyeyeyeye.

Dok rumah rehat. Tengok tv. Tolong mak ayah. Owh, sangat heaven. Walaupun mula-mula aku terjatuh sakit, aku tertanya ... ujian apakah ini? Hari raya pulak tu. Namun aku redha, rupanya ada hikmah. Syukur sangat. Menurut doc, aku terkena jangkitan kuman. Perghh...pasti ini kuman jantan. Sukahati nak jangkit2 kat aku. Akhirnya aku dapat pakej 3hari 2malam di hospital. Nasib baik aku ada insurans. Galaklah sangat relakan diri dihospitalkan. Walhal ... masuk hari ke-3 aku jadi down. Lagi sakit adalah bila tengok orang sakit.

Sudahnya pagi semalam, terus aku buat muka kesian minta keluar. Rentetan cerita nape aku sakit .... later later lah cerita. Semua dah ada. Cuma takde kabel hp nak transfer. Malaslah nak taip 2-3 kali kan. Penat jari je.


Okeh...salam aidiladha untuk korang semua.....lap lap u'olls!




CK : Mood......macam-macam

2 comments:

  1. Selamat hari Raya Aidil Adha :D..

    ReplyDelete
  2. singgah sini...semoga cepat sembuh sis..jaga diri & kesihatan tau

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!