Tuesday, October 8, 2013

SEMANGAT YANG HILANG

Assalamualaikum ....



Tak tahu kenapa sekarang nie, susah sangat nak bersemangat. Lemau semacam je. Nak-nak malam aku asyik je nak demam. Datang office nak senyum pun susah. Tengok muke boss rasa nak lepuk semua ada. Tengok muke officemate yang bermulut longkang rasa nak sumbat je bola golf dlm mulut dorang! Memekak je. Asyik sembang ... sampai orang sekeliling pun menyampah. Benda dalam kain pun nak dicerita. Tak geli ker? Sangap sangat ke? Dah tu hal rumahtangga orang nak disibuk ... orang tu masak apa kat laki dia malam tadi pun ko nak tanya. Sah, spesis giler punya manusia. Benda-benda nie buat aku lagi hilang mood nak datang office .... bapak ruang dosa office aku nie. Semua sibuk cari bekalan makan akhirat .... esok2 boleh makan daging sedara sendiri!!

Neh blog aku nie, asyik tersadai je. Kejap update kejap biar bersawang. Bapak besar penyakit M dalam diri skang nie. Trip pergi Bandung berbulan lepas tu pun aku belum pun cerita dekat korang. Entah bila tahunlah nak cerita. Tadi, aku baru je book tiket pergi Indonesia lagi. Tahun depannya trip dengan kawan-kawan. Honeymoon trip kat Medan. Habis bengkok la, memang makan bercatulah lepas nie. he he he takpe .. aku cuba relaks. Catu pun catu lah, janji dapat travel.

Korang tau tak camne nak pulihkan semangat nie? Aku dah tak da mood nak buat kerja. Rasa nak tukar Jabatan lain adalah! 

Gambar nie takda kena mengena ngan entry ....ha ha ha






CK : Pagi tadi sebelum datang keje, sesudah Subuh aku baca Surah Yasin, pastu petang tadi aku dapat satu khabar yang buat aku gembira .... kemudian sedih! Namun, aku kena redha!

2 comments:

  1. bestnye nak gi medan..teringin nak gi danau toba hukhukk

    laaa apesal mood down ni? pasai kerja kah?? cheer up! :)

    ReplyDelete
  2. semoga dikuatkan smgt dlm pe jua dugaan ya

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!