Sunday, May 5, 2013

KEPUTUSAN PRU13 - P125 PUTRAJAYA

Assalamualaikum ....




Aku tengah layan keputusan PRU13. Baru balik dari bertugas sebagai petugas SPR. Satu pengalaman yang sangat best. Penat dan menghiburkan. Banyak perkara yang aku belajar dan aku tahu. Selama ini orang cakap macam-macam. Tak teluslah. Itulah. Inilah. Tapi bila aku lalui sendiri, memang ada ketelusannya. 


Abaikan tentang itu. Cuma nak share dengan korang keputusan PRU13, bagi Parlimen P125 Putrajaya. Tengku Adnan Tengku Mansor (Barisan Nasional) vs Dato' Husam (PAS). Barisan Nasional menang dengan undian lebih 9000! Majoriti 4000+++. Tak dapat nak tangkap pemberita tu cakap, cepat sangat. Yang rasminya Tengku Adnan yang mewakili BN .... menang.



Bagusnya pengundi Putrajaya yang keluar mengundi sebanyak 91%! Bagus ... satu kesedaran tentang tanggungjawab sebagai rakyat.



Aku tengah tunggu keputusan dari kawasan lagi terutama bagi negeri Kedah! Adakah ia akan bertukar pemerintah kali ini .... belum pasti lagi. Sama-samalah kita tunggu ...





update :


Putrajaya Kekal Milik BN
Tengku Adnan Tengku Mansor - 9943
Husam Musa - 4,402
Majoriti - 5,541



CK : Aku jumpa macam-macam orang hari ini termasuk seorang blogger masakan yang aku dah calit jari dia. Nak tegur malu plak. he he he

1 comment:

  1. wahhh..jadi jentera SPR ye? bestnya!!! x pernah lg dpt peluang camtu. mesti seronok sbb dpt lihat dgn mata kepala sendiri kan prosesnya. hehehe

    yessss!!! BN masih bertahan di putrajaya, di Kedah BN telah berjaya merampas kembali!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!