Monday, May 10, 2010

Ingin...

Setiakawan
Aku
Ingin
Ada
Kamu
Dalam
Perjalanan
Hidupku

Tapi

Malangnya
Aku
Tidak
Mampu

Dan

Allah
Juga
Tidak
Izinkan
Kita
Untuk
Bersatu

Namun

Ingin
Aku
Nyatakan
Sesuatu

Aku Bahagia & Selesa di sampingmu walau hanya sekadar bernama seorang KAWAN, SAHABAT DAN TEMAN....




p/s : Minta dijauhkan nyanyuk di hari tua ku, jika Allah izinkan umurku panjang dan mendapat keberkatan umur ku ini "INGIN KU KENANG DIRIMU SELAMANYA DALAM HIDUP INI & SESUDAH SOLAT AKAN KU DOAKAN KAU BAHAGIA DAN GEMBIRA. KAU ANTARA ANUGERAH ALLAH PADAKU DLM PERJALANAN HIDUP KU YG SEMENTARA INI. Kalau kau tahu, aku benar2 hargai kehadiranmu....walaupun akulah org yg telah menghentam dirimu disaat kau tidak mampu menunaikan segala janji dan memenuhi impian serta harapan ini. Betapa SETIAKAWAN ini benar2 menyentuh hati". ---- aku menangis....& dan tidak tahu kenapa aku menangis di saat ini....

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!