Friday, May 28, 2010

Nasi Goreng Cili Burung!

Ini cerita pagi semalam. Sibuk sangat dengan seminar. Tapi saya sempat bekalkan abang saya Nasi Goreng Cili Burung. Mula2 goreng nasi tu dia bising sangat cakap kenapa ikan bilis tu ditumbuk? Kenapa tak goreng? Abang kan suka makan ikan bilis goreng! Bagai2 la ngomel dia. Tapi saya senyum jer. Org belum jamah mmg byk ngomel. Tapi saya kenal dia. Mcm manapun pasti dia makan juga. Dia tak suka membazir makanan mcm saya!

Tak sempat saya snap Nasi Goreng Cili Burung tu...komen selepas makan.

SEDAP nasi goreng nie...pedas! best!

Saya cuma senyum. Pagi tadi sape la ngomel lebih2 kan....hikhikhik. Moralnya : Jangan buat kesimpulan sebelum kita alami sendiri....makan dulu baru tahu rasanya! Kecewa dulu baru tahu rasa sakit & peritnya.....



p/s : Saya cuma manusia biasa...yg mungkin tak mampu membahagiakan sesiapa! Saya adalah saya dan tak perlu ubah saya mengikut kemahuan anda krn ketika itu saya tidak akan menjadi diri saya. Terimalah saya seadanya walaupun hanya sbg sekadar kawan biasa..."AWAK TERIMA SAYA DGN BAIK, LAYAN SAYA DGN BAIK MAKA SAYA AKAN LAYAN AWAK 10 KALI LEBIH BAIK DR ITU. TP KALAU AWAK LAYAN SAYA SEBALIKNYA....TAK SEMESTINYA SAYA AKAN KEJAM. DLM HIDUP SAYA TIADA ISTILAH KEJAHATAN DIBALAS KEJAHATAN...SBB SAYA TAHU DALAM TAK SEDAR SAYA JUGA PERNAH MENYAKITI ORG LAIN. STOP.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!