Sunday, May 9, 2010

Ibu

Selamat
Hari
Ibu

Buat ibu yg amat saya sayangi dan kasihi
Buat ibu yg sentiasa memberikan saya kasih sayang tanpa sempadan
Buat ibu yg sentiasa menyayangi saya dgn luar biasa sekali
Buat ibu yg sudi mendengar rengekan saya sehingga usia saya ini
Buat ibu yg sudi menemani saat2 terluka dan kecewa saya dengan kehidupan...

Ibu
Saya amat sayang kamu
Sungguh
Tiada kata yg dapat mengungkapkan betapa besarnya kasih sayang ku pada mu
Walau ku diberi izin olehNya bernafas seribu tahun lagi
Mana mungkin saya dapat membalas semua jasa dan kebaikan mu

Ibu
Maafkan saya
Ampunkan saya
Ada masa dan ketika
Kata-kata saya perit menerjah ke telingamu
Saya sedar dan memohon ampun
Dan sayu hati ini melihat keikhlasan mu
Mengampuni anakmu yg penuh dgn kekhilafan

Ibu
Kau sememangnya tiada dua
Saya seolah mati segala andai kau tiada di sisi
Betapa hidup ini ku lalui ada masanya penuh kelukaan
Kau masih setia menemani saya
Dengan kata-kata dan sentuhan
Saya hidup kembali

Ibu
Maafkan saya
Semua dosa-dosa saya

Ibu
SAYA AMAT SAYANG DAN KASIHI KAMU...
DUNIA DAN AKHIRAT SAYA....
TERIMA KASIH KERANA MENJADI IBU YG TERBAIK BUAT SAYA
DI DUNIA INI
DAN
AKHIRAT JUA...

Buat Ibu saya.....Puan Hajjah R binti M......



p/s : Terima kasih ibu....kaulah segalanya untukku

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!