Saturday, May 1, 2010

Rindu..

Rindu sangat
Pada blog nie
Kamoobeekamie
Rindu nk menaip
Byk perkara nk dikongsi

Terutama ttg kursus yg saya hadiri
Tapi ceritanya bukan ariniela
Alhamdulillah...kursus itu byk menyedarkan byk perkara
Menyedarkan saya ttg kehidupan ini yg sementara

Hinggakan....saya menangis dalam dewan kursus berkenaan dihadapan 40 org peserta
Dan saya adalah org pertama yg menangis.
Ada perkara yg mengusik hati saya dan membuatkan saya menjadi sebak.
Bersyukur bila Allah memilih saya utk menyertai kursus ini
Walaupun pada mulanya saya amat tidak seronok dan rasa amat berat hati

Insya-allah apa yg saya dapat dr kursus berkenaan akan saya kongsikan dgn anda
dalam beberapa part mungkin!


p/s : Tersedar kelemahan diri dan kejahilan yg berganda. Dan sedar bahawa manusia seperti saya tidak layak menghukum manusia lain biarpun mereka melukai hati saya berkali2. Bantulah saya melalui jalan Allah...

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!