Saturday, May 15, 2010

Rindu...

Setiap hari saya rindukan ibu saya.
Rindu yg teramat sgt
Setiap minggu saya membuat panggilan pada ibu
walaupun tiada apa yg hendak dibualkan

Rindu saya pada ibu amat mendalam sejak akhir2 ini
Mcm mana saya pernah rindukan kekasih saya dulu selain drp ibu bapa
Begitulah rindu saya pd IBU setiap hari

Sesuatu terbuku dalam hati
Ibu...sempatkah saya bahagiakan hidup ibu dan ayahanda dalam kehidupan saya yg sementara ini

Ibu ckp apa yg berlaku pada saya juga adalah sebahagian ujian dan dugaan yg Allah beri pada ibu dan ayahanda.

Ibu...saya sayang ibu sangat! Saya juga amat sayangkan ayahanda...
Tapi rindu saya pada ibu terlalu dalam...



p/s : Dapat bercakap dan bermesra dgn ibu dan ayah adalah satu kebahagiaan buat saya. Selain daripada Kamie yg pernah bahagiakan saya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!