Monday, December 15, 2014

PERSIAPAN MENYAMBUT BABY SOLEH SOLEHAH

Assalamualaikum ...



Alhamdulillah, minggu ni dah masuk 32 weeks kandungan aku. Persiapan kiranya 85% dah siap. Dah basuh dan dah pack jugak masuk ke bonet kete. Dan mommy to be dah feel nebes sket-sket. Sebab tu nak tulis blog pun dah malas. Sekarang nie pun niat hati nak nulis panjang, tapi tetiba tekak plak rasa loya. Korang layan gambar ajelah sekeping dua kat sini yek. Maafkan aku ... mood aku memang tetiba turun naik. heeeee sorry tau!!


Barang-barang nie aku pi beli dengan omak mertua aku di Mid Valley. Masa tu ada expo baby. Berkat bawa omak mertua, senang je dapat parking kat Mid Valley tuh. Omak mertua aku lagi kuat berjalan dari aku. Sian dia asyik menunggu menantu dia yang memanjang terlepas ke belakang. Neway, thanks ye omak temankan menantu mu ini. Muaaahhhhh


Aku beli 5-6 baju camnie. Orang panggil rompers ke hape ntah. Aku mana reti sangat. Beli yang murah-murah jer. Bajet tak besar sangat. Lagipun baby kan cepat je membesar, so nanti-nanti beli baju baru yang pulak ye sayang!

Okeylah, aku nak gi rehat. Ngadap pc nie lelama rasa mual plak. kikiki. 




p/s: Berat aku dah statik. Baby sekarang dah berat 1.8kg. Jangan besar sangat ye sayang, kang mommy tak larat push plak. hu hu hu. Mommy nebes tau.

5 comments:

  1. ye..baju baby beli yang murah2 dah la..bila dia cukup 6 bulan tu baru beli baju baby mahal2..boleh pakai sampai umur dia setahun lebih..

    ReplyDelete
  2. Hai awak. Kite pon nebes gak ni. dah 28 weeks. Persiapan dah beli cuma belum kemas2 lagi. Berdebar sesangat ni. kan. Moga urusan kita dipermudahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaallah....moga semuanya dipermudahkan dan selamat hendaknya

      Delete
  3. Semoga semuanya selamat dan dipermudahkan..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!