Wednesday, September 4, 2013

ALHAMDULILLAH ... REZEKI LAGI, MASIH REZEKI SYAWAL

Assalamualaikum ...



Seharian tak update blog. Jangan tak tahu, seharian juga aku tak ngadap internet. Banyak fikir pasal kerja, tapi buat kerja tak sebanyak yang difikirkan. he he he. Biasalah aku, kadang tang fikir over sangat, sampai sakit kepala sendiri. Kerjanye takde pun luarbiasa hebat sangat pun. But, today aku kena panggil ngadap ... boss besau meminta sesuatu yang amat tinggi jugalah untuk mendapatkan hasil kerja yang baik. Masa dia dok cakap, aku blur je. Tak tahu nape ... tapi apa yang dia mahu memang aku faham. Cuma bab nak buat tu ... yang tak berapa tahu sangat. Takpe, esok aku cuba camne ... harap-harap dapat buat yang terbaik.

Lupakan soal kerja kejap. Alhamdulillah, hari ini aku dapat CPUV baru dari Nuffnang. Terima kasih Nuff! Rezeki Syawal lagi buat aku. Lagi banyak Nuff bagi aku CPUV, maka cepatlah aku boleh dapatkan gadjet di dapur aku denagn segera ;p



Tengok tu ... muke ada manyak senyum! he he he. CPUV yang baru nie dari DiGi Prepaid Project Zoom. Aku ada 2 CPUV dari DiGi. Thanks ye DiGi ... love u ler! he he he. CPUV yang paling lama adalah dari DiGi Prepaid Rider dan amount dia pun antara yang paling tinggi juga. Alhamdulillah. Bertambah rasa seronok menulis blog. Walau pun suke-suke, tapi ada juga ganjaran sampingan. Bonuslah kiranya ;p

Kalau Nuffnang bagi CPUV selalu camnie, bolehlah cover 20 sen petrol yang dah naik semalam. Sekarang nie RON95 dan RM2.10/liter. Pasrah. Dan aku belum pun pi melawat petrol pump lagi. So, belum rasa apa-apa lagilah. Lepas nie akan rasa macam minyak nie terkurang penuh plak tapi dah pump RM50 dah nie. Selalunye aku isi RM60.00 dah penuh tank ... lepasnie jangan haraplah nak penuh. Apapun syukur ... mungkin ada rezeki lain yang datang tapi kita tak nampak. Contohnye, kite diberi kesihatan yang baik dan berkemampuan (kesihatan yang baik adalah rezeki, jangan lupe tu)... sampai kita mampu pi petrol pump isi petrol kat tank kereta walaupun rege petrol dah naik 20 sen semalam. 

So, pesanan untuk Nuff .... silalah lambak CPUV bebanyak. Nak minta sposored post memang tak layak la sebab UV pun baru 500 sehari. Bila nak capai 1000 UV sehari nie .....

Bila dah dapat CPUV, apa perlu buat?? Rajinlah update blog yek .... kalau nak amount earning bercambah sentiasa, sila update blog selalu. Moga bila iklan CPUV korang tengah running kat blog, time tu UV pun datang beramai-ramai ... masyuk weh!

Nuffnang, esok bagi lagi ye ... he eh he he ;p




CK : Aku dah mula pening kepala dan start kelam kabut .... masa sekejap je lagi.


3 comments:

  1. wow duet raya!

    Nak follow belog buleh?

    ReplyDelete
  2. Akak pon dapt jugak semalam...tapi earningnya ciput jak! 4 tu tengah running akak semalam dah credited satu tinggallah 3...huhuhuu...

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!