Thursday, September 19, 2013

BLOGLIST

Assalamualaikum ...


Sesape yang kerap berkunjung ke blog kedaung nie, pasti akan perasan bloglist dah takde. Sorry pada kawan-kawan blogger yang pernah tersenarai dalam bloglist aku tu. Ada sebab kenapa aku terpaksa remove bloglist berkenaan. Ada blog yang ada virus. Maybe sebab favicon kot. Untuk sementara nie, aku taknak add bloglist lagi.


Tapi do not worry yek .. kebanyakan yang ada dalam bloglist aku sebelum nie, semuanya aku dah follow. So, aku boleh blogwalking ke blog korang bila-bila masa korang update. Kalau korang tak update, takdelah aku jenguk. 


Untuk kesekian kalinye ... maafkan aku. Namun, sedikit masa lagi aku tetap masukkan bloglist berkenaan. Aku sebenarnya tak selesa kalau takde bloglist kat blog aku nie ar. 



CK : ;=)

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!