Friday, September 6, 2013

MY DAY

Assalamualaikum ...


Alhamdulillah .... masih ada nafas!

Semoga panjang usia .. diberikan rahmat dan keberkatan dalam hidup olehNya.
Semoga senantiasa dimurahkan rezeki yang halal lagi berkat

Semoga dipermudahkan urusan jodoh yang satu ini ;p dan kekal hingga ke syurga sana
Semoga dianugerahkan kesihatan yang baik-baik, kekuatan daya ingatan yang hebat!

Semoga kehidupan dan perjalanan hidup aku dijauhkan dari kejahatan, buruk sangka, busuk hati, dengki khianat yang aku ketahui dan juga yang tidak aku ketahui. Ya-Allah lindungilah diri hambaMu ini.

Semoga segalanya ... urusan hidup dipermudahkan dan berakhir dengan kebaikan.
Hari ini hari aku. Hari aku dilahirkan ... terima kasih Ya-Allah, syukur padaMU aku masih dipanjangkan usia

Terima kasih mak ... kerana melahirkan, menyusukan, menjaga dan mendidik dengan baik dan penuh kasih sayang.
Terima kasih ayah, bekerja keras membesarkan ... menyekolahkan, mendidik, melindungi diri ini dan menatang diri ini bagai minyak yg penuh!


Terima kasih pada semua yang wish kat aku! sayang korang ....



Tahun ini tak ada kek ..
Sama sahaja seperti tahun-tahun sebelumnya
Yang beza cuma umur makin meningkat

Tapi aku bersyukur, umur makin meningkat ini, usia makin tua
Aku harap aku makin matang
Aku bersyukur walau tak jamah kek hari lahir ...
Tapi beberapa hari sebelum hari kelahiran aku, dapat juga makan mee kari ketam hasil air tangan sendiri.


#Umur aku meningkat 1 tahun hari ini, tapi RON95 naik 20sen
#Umur aku meningkat 1 tahun hari ini, ada peniaga yang jual teh tarik dengan kenaikan harga 20sen

Terima kasih Ya-Allah atas segala-galanya!




CK : Tunggu hadiah ulangtahun kelahiran paling bermakna .....


2 comments:

  1. Aamiin, aaminn, aamiin.. semoga diberkati Allah selalu.. Semoga kekal bahagia hingga ke syurga..

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir cik kamooo....dapnya lauk ketam tu..jeles tau..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!