Saturday, November 23, 2013

MURAH REZEKI SELEPAS KAHWIN

Assalamualaikum ....


Morning sweety...sweety ....


Lepas kahwin nie, murah plak rezeki aku berblog. Bulan November saja aku dapat 2 CPUV. Alhamdulillah. Harap-harap nanti murah juga rezeki dapat jadi mommy ;-). Hasben aku memang tahu aku ada blog, walaupun dia jarang-jarang kot nak baca. Untuk dia tak halang minat aku menulis dengan merapu nie, awal-awal lagi aku dah bagitahu pasal blog nie kat dia. Sebelum kahwin lagi dah cakap. Minta izin lagi baik supaya dapat blogging dengan tenang dan gumbira ;-)

Sekarang nie earnings aku ada lak juga ratus-ratus dalam akaun Nuffnang. Nak simpan lagi tu. Malas nak cashout sekarang. Nak dapat ratus-ratus tu pun kena tunggu setahun. Yelah, aku nie kan blogger suam-suam kuku. Blogger hebak lain dapat ratus-ratus tak sampai pun sebulan. Tambah la sekarang nie, update blog pun tenggelam timbul. So, hasilnye pun tenggelam timbul juga la. Salah siapa? Diri sendirilah kan. Nak hasil banyak kenalah usaha lebih. Ye doook?

But aku dont kisah sangat la, aku pun part time blogger. Berblog untuk seronok. Lebih kepada sharing is caring .... sharing is loving ... sharing is sexy (aaauuuwwww) je blog aku nie. Kadang banyak merapu. Tapi takpelah, merapu hal diri sendiri bukannya ngata orang ... so selamatlah sket tang tu. xoxoxoxo


CPUV aku yang terkini dari International Autoparts dan INTI Rebranding. Aku perasan, start bulan Julai 2013 ... hampir every month Nuffnang longgokkan aku CPUV. Thanks .... and Alhamdulillah. Sekali longgok tu adalah 2-3 juga. Pastu lama gaklah baru dia nak credited. Lagi lama ... lagilah banyak earning. Kalau banyak UV masuk masa iklan tengah running, lagi banyak earning yg dapat dan kalau para UV nie click iklan tu .... dapatlah CTR bonus. Senangkan? Tapi nak hasil lebih kena usaha lebih. Usaha dengan smart. Itu je jawapannye.

Aku skang nie bapak pemalas nak update. Cerita berlambak. Gambar berlonggok .... tapi mood berblog asyik ke laut je. Camne tuh??

Pagi-pagi dah cerita pasal CPUV .... rezeki bangun awal. Tapi sekarang takleh berlonggok lelama depan pc neh, dah ada hasben. Kena siapkan breakfast jap ... kalau masa anak dara dulu, melepek depan pc sampai kul doblas ... tak makan pagi tak lunch pun takda sape marah. Skang tak boleh dah! Hasben bagi izin berblog pun dah cukup Alhamdulillah dah. Cuma FB je hasben suruh deactive dulu skang nie. Yang tinggal pun FB khas untuk blog je. FB personal kena say good bye sementara waktu.


Okeh, aku cau cin cau dulu .... nak siapkan breakfast kat hasben sat!





CK : Hari nie nak ke Melaka ... pergi wedding kawan plak. Dah kahwin nie rajin plak pergi wedding ... hu hu

4 comments:

  1. rsnya sy je kot follower yg tak tahu akk dh kawin..alhamdulillah...mabruk..tahniah...barakallah fik..:)

    ReplyDelete
  2. Nanti ada baby laaaaaagi murah rezeki. Amiin.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!