Wednesday, November 27, 2013

PUREEN - STOCK CLEARANCE PROMOTION

Assalamualaikum ...





Hi ... aku just nak share pasal Pureen - Stock Clearance Promotion buat para mommy!

Date: 30 Nov & 1 Dec 2013 (Saturday & Sunday)
Time: 10.00am - 6.00pm
Venue: Summit Company (M) Sdn Bhd
Lot 6, Jalan 19/1, 46300 Petaling Jaya, Selangor.



Jenuh juga aku nak update blog. Aku skrg nie dok rumah hasben. Berukband maxis leeeembaplah sangat! Sampai tension aku memalam. Malam tadi pujuk hasben suruh bayar cepat, aku rasa bandwidth dia dah bengong kot. Kalau dok rumah aku senang, aku pakai steamyx, laju jelah berblog.

Asal sampai rumah je, lepas masak and makan aku terus buka lappy. Bila bb lembap nak m*mpus, mulalah muka aku pun jadi cencorooot! Moooncooong je hasben aku cakap. Yelah dah tak boleh berblog. Tu yang asik nak memoncong je manjang. Sib baik la hasben dah belajar skill memujuk aku ... kalau tak, memang sedih la semalaman.

Hasben aku memang dah tau habit aku ... sikit2 nak update blog katanya! Setakat nie dia kata blog okeh lagi, tapi FB personal tu ... silalah rehat! Kawan-kawan aku sibuk dok tanya aku mana menghilang lepas kahwin sbbnye FB kan dah deactive. Aku pun jawablah, "sibuk la ... sibuk jadi isteri, isteri kena jaga suami ... ha ha ha!"


Iklan kat atas tu selingan untuk entry ini .... tapi sebenarnya aku nak melepas rindu yang terpendam kat blog nie. Keciwanye takleh nak update blog hari-hari .... harap korang memahami situasi aku. Poyos kan ayat nie .... hahahaha




CK : Lepas kahwin nie ... paling ketara aku rasa, "jiwa makin tenang!"

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!