Wednesday, February 19, 2014

CPUV PERTAMA 2014

Assalamualaikum ....



Alhamdulillah, tak sangka Nuffnang masih ingat kat blog picisan aku di tahun 2014. Aku dok tunggu-tunggu juga, bilalah Nuff nak bagi hadiah untuk tahun baru. Yelah, aku akui sekarang  nie jarang sangat update. Asyik tenggelam timbul je. So, Nuff pun buat pandang tak pandang ajelah. Kalau nak hasil lebih, kerajinan pun kena lebih juga. Barulah setimpal. Ye dooook?


Untuk tahun 2014, bulan Februari baru aku dapat CPUV. Okeylah kan .... Visa Travel Happy, aku harap lamalah kau bertenggek kat blog aku. Nanti earning akan bertambah-tambah. Last CPUV aku masa bulan Disember hari tu. Lepas tu dah senyap sepi. Sama macam aku yang senyap sepi seketika tak menulis apa. Tak ada usaha, maka tiadalah hasilnye;p

As usual, bila dapat je CPUV mesti aku berazam nak update blog hari-hari. Malangnya azam tinggal azam. Takdan nak updatenye hari-hari. Nak-nak sekarang nie busy yang teramat. Kat opis nak buka blog pun tak sempat. Jauh sekalilah nak update.

Aku harap 2-3 bulan akan datang aku mampu update blog secara konsisten!




p/s : Seronok tengok blogger yang dapat CPUV setiap bulan. Mesti korang rajin sangat update blog kan ...

1 comment:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!