Tuesday, February 25, 2014

IKAN BAKAR BAGAN LALANG LAGI ... DAN LAGI!

Assalamualaikum ...



Makan ikan bakar lagi. Kali ini dengan kawan-kawan and the gang. Kalau makan ikan bakar yang sedap, semestinyalah dekat Senandung Malam Bagan Lalang. Rasanya aku dah pernah story makan ikan bakar dekat sini. Sedap. Menjilat siku jari! Citer panjang tak guna kalau takde gambar makanan. Nampak gambar baru rasa best dah mulalah terliur! Aku yang taip entry ni pun, masih terngiang-ngiang akan kesedapan ikan bakar di Senandung Malam .... yang pasti seafoodnye fresh. Namun, pernah juga sekali kot akan makan kat sini, ketam dia berbau. Sekali  tu ajelah. Tapi aku tetap repeat!


Nak tahu lebih lanjut kesedapan makan dekat Senandung Malam, korang boleh refer dekat entry lama aku. Kat sini <----. Ulang-ulang lokasi makanan yang sama. Alasannye cuma 3 sahaja ... sedap, fresh dan berpatutan! Sebab itulah aku dang kengkawan tak sudah-sudah repeat makan ikan bakar di lokasi yang sama. Janji puas hati! Berbaloi drive jejauh .... seolah korang pergi sana lapar, balik pun lapar. Maklumlah perjalanan jauh bebenor!

Rasa macam nak repeat lagi, tapi nantilah ... tunggu bajet menyenangkan! ngeh ngeh ngeh



p/s : Update pasal makan dan makan je yang aku terror sebenarnya. 

1 comment:

  1. Kita pun pernah makan kat sini. Memang menjilat siku. Ehhh ! :D

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!