Monday, February 17, 2014

PETUA ISTERI CANTIK

Assalamualaikum ...


Morning sayang2 sumer! Erk hari ini Monday. Jangan nak Monday blues sangat yek. Semangat sket dengan kerja-kerja di pagi Isnin. Moga kita dapat lalui minggu ini lebih baik dari minggu-minggu sebelumnya. In Shaa Allah ...

Pagi-pagi ni nak share petua untuk isteri sentiasa cantik di mata suami. Isteri nak cantik untuk siapa lagi kan, kalau bukan untuk suami. Ye dok?


Isteri je cantik tapi tahap kemalasan masak untuk suami adalah tinggi pun tiada gunanya. Cantik dan rajin biar seimbang. Masak tak pandai sangat tak apa, asalkan rajin masak. Lelama pandailah. Macam haku nie, learning process nye memanjang, pandainye idok ler lagi. Asal masak main campak, nak tunggu suami puji lambatlah. Kena masak penuh perasaan dan kesungguhan, baru boleh dapat hasil yang terbaik. Tak gitu?

Bila nak pandai neh?
 

Cukuplah dulu entry di pagi Isnin, ada masa aku sambung lagi. Skang ni update ikut sempat je, tak macam dulu. Ada time-time tertentu nak update blog. Bolehlah macam nie kan ... janji ade ... he he he he.






p/s : Bangun 4.30 pagi, ion baju keje berpasang-pasang ... pastu asyik ulang alik toilet, sakit perut. Entah apalah yang aku makan semalam?

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!