Sunday, March 30, 2014

KOSONG KOSONG

Assalamualaikum ...


Last week, entah apa yang aku pikir ... tetiba laju je jari jemari tekan cashout dekat akaun nuffnang. Walhal baru sehari sebelum tu hubby aku cakap suruh simpan. Malasnyelah nak simpan dalam akaun tu lelama. Itu pun setahun lebih aku simpan tanpa sebarang perasaan untuk cash out.

Sekarang sudah cashout. Bagi yang ada status gliterrati sebulan Nuff akan proses payment kepada para pemegang akaunnye. Tapi make sure, kalau nak tekan button cashout tu, tekan dihujung bulan ... barulah ia akan diproses dalam tempoh tiga puluh hari. Kalau bukan status anak emas Nuff tu, proses dia 60 hari.

Sekarang ni earning sudah KOSONG ... KOSONG!



Cuma ada satu je BE (CPUV) yang tengah running. Bulan Mac dapat 2 BE. Alhamdulillah. Yang satu lagi dah credited dah pun. Tu yang aku tetiba nak cash out tu. Tinggalkan satu je BE sebagai penarik kepada BE-BE yang lain. Manalah tahu kot ada rezeki dapat BE berlambak-lambak. Dulu pernah dapat BE sebulan sampai 4-5, kira dah banyak la tu. Running pun lama. Sekarang ni nak dapat satu dua BE pun susah tau. Agaknye dah ramai blogger kot. Tapi takpelah, rezeki memasing ye dok. Ada rezeki ... kita ngap. Takde rezeki kita usaha sebaik mungkin. Ye dak?

Sekarang ni masa untuk tunggu cek dari Nuff sampai. Aku ingat nak guna duit tu untuk bayar insuran dan roadtax myvi aku. Cuma kena top sket je duit. Takdelah beban sangat. Ini kali kedua aku cashout setelah bertahun juga jadi ahli keluarga Nuffnang. So far, Nuffnang ni baik la sebab sudi singgahkan segala BE kat blog aku. Terima kasih Nuff!





p/s : Kalaulah aku dapat jadikan blogging ni sebagai part time kan best .... usaha tangga kejayaanlah nampaknya.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!