Monday, March 31, 2014

SEKITAR MAJLIS RESEPSI PERKAHWINAN SYAMSUL YUSOFF & PUTERI SARAH LIYANA

Assalamualaikum ....


Oh hoooi, tengok gambar resepsi perkahwinan Syamsul Yusoff dan Puteri Sarah Liyana terus teringat malam akad nikah aku dan hasben. Sangat syahdu dan bersyukurnye. Tapi kami takdelah pakai jubah dan takdelah hasben aku berserban. Aku kalau pakai jubah nampak sangat kateknye ... macam macam pokok bonsai dah aku rasa. Hasben aku kalau berserban aku pun tak dapat bayangkan macam mana. Kalau yelah dulu dia pakai macam Syamsull, tentulah aku akan sentiasa tergelak ketawa. Serius nampak lucu muka kamu hasben!


Happy dan nampak berseri je Puteri Sarah Liyana. Hoi sapa yang tak seronok berkahwinkan. Halal halal!!


Nampak tenang dan jernihnye wajah pengantin berdua neh!


Pasangan secocok


Ini family YATT kan?


Aku suka betul tengok wajah Irma selepas dia dah berhijrah pakai tudung. Nampak kesantunan dia. 
Admire eh kat dia neh.



Tema berjubah nie sangat menarik bagi mereka yang tinggi dan ramping. 
Untuk aku yang rendang ibarat pakai baju kembang rasanye. ha ha ha ha


Semua sumber gambar adalah dari ROTIKAYA.




p/s : Malam akad nikah adalah terlalu indah bila dikenang!!

1 comment:

  1. sweet kan diorang ni.. semua2 la yg da berhijrah tu pun nampak sweet, sejuk mata memandang

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!