Wednesday, July 10, 2013

ALHAMDULILLAH .... REZEKI BERGANDA

Assalamualaikum ....




Selamat Berpuasa .... hari ini 1st day puasa. Setakat saat ini, Alhamdulillah .... masih kuat dan mampu senyum dengan ceria. he he he jangan jadikan puasa alasan untuk berlembik-lembikan diri. Harap dapat menjayakan puasa hari ini dengan cemerlang hendakNya. 

Puasa tahun nie .... aku penuh dengan kerja. Harap aku dapat solat terawih hendaknye. Tapi aku tak nak cerita pasal puasalah panjang-panjang. Kang tetiba terfikir menu nak berbuka plak. Meleleh plak air liur kang. Tadi aku buka akaun Nuffnang .... tak sangka Nuffnang bagi lagi aku CPUV. Bukan satu tahu .... tapi dua! Alhamdulillah ... rezeki berganda! Rezeki bulan Ramadan nampak gayanye ;=)




CPUV Coke Ramadan 2013 aku dah buat entry hari tu ... entry yang baru muncul adalah Mitsubishi Mirage (June) dengan Sunsilk CnF! Terima kasihlah Nuffnang .... syukur kat Allah, menulis merapu pun boleh buat duwet gak. Keadaan ini buat aku bertambah-tambah sayang pada Nuffnang. ha ha ha. 

Earning dari 2012 aku tak pernah pun cashout lagi. Kadang hati rasa nak simpan je sampai banyak. Kalau boleh sampai 4 angka. Tapi  mengenangkan earning aku slowlah sangat ... so hujung tahun nie bolehlah kot aku cashoutkan. Mana tahu bila dah cashout boleh plak CPUV bertenggek bebanyak kat blog aku nanti.

Walaupun blog aku nie cerita biasa-biasa. Kadang tenggelam dan kadang timbul .... tapi earning yang dapat tu bolehlah juga beli barang dapur rasanya. Kalau nak earning banyak kenalah aku usaha lebih cari info berguna share dengan korang semua. Setakat citer lepas makan layan tv ..... korang tak baca sangat kot....ehehehhe



Kena kuatkan azam .... utk menulis dan terus menulis!





CK : Setengah hari dah puasa 

6 comments:

  1. tahniah la ye, rezeki dapat beraya dengan cik nuff...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe terima kasih....hrp2 dapatlah beraya ngan duwet nie

      Delete
  2. Alhamdulillah. Rezeki :) selamat berpuasa ^^

    ReplyDelete
  3. wahhhhh,syok syok :D
    selamat berbuka puasa eh :D

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!