Wednesday, July 24, 2013

TELUR MASAK KICAP BERHALIA

Assalamualaikum ....



Eh, aku bukan nak share recipe ye. Aku cuma nak bagitahu tetiba plak mengidam nak makan telur masak kicap berhalia untuk berbuka puasa. Namun, apa daya aku kena kerja hari nie. Telur masak kicap nie sedap makan dengan nasi panas dan ikan bilis goreng rangup.

Telur dan ikan bilis dah lulus untuk diet. Tapi tang nasi tu ..... aku kan berkira-kira sket nak makan nasi. Diet lah sangat katanye. So, asal pandang nasi je buat-buat tak nampak. Walhal puasa aritu aku dah bantai makan nasi arab. Tang nasi arab nie nanti aku story mory kat korang ye.


Hari nie tekak aku cuma nak makan telur masak kicap berhalia je. Sesuai dengan gelaran orang bujang recipe nie. Tapi dimaklumkan sekali lagi .... entry nie takde recipe ye. he he he





CK :

1 comment:

  1. Ish.. mana gambonya.. bayangkan diawangan je la ni ya..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!