Thursday, July 25, 2013

CPUV BARU LAGI, TERIMA KASIH NUFFNANG ;=)

Assalamualaikum ...




Ramadan kali nie memang murah betul rezeki dengan Nuffnang. Rezeki bulan puasa gamaknye. Semalam blog picisan nie dapat lagi satu CPUV baru. So, CPUV yang on going kat blog aku skang adalah 4 dalam satu masa. Chewah, bangga jap. Jarang kot rasanya nak dapat CPUV sampai 4 dan on going dalam satu masa. Selalunya paling hebat pun aku dapat .... 2 CPUV aje kot. Kira hebat dah tu! Kadang sampai sebulan, langsung takda CPUV .... nasiblahkan!

Buktinye .... semalam ada CPUV baru!



Amount earning aku biasa-biasa je. Cuma aku perasan CPUV dari Sunsilk CnF je yang laju sket earning dia. Dan bila aku blog pun CPUV Sunsilk yang paling kerap muncul. Time dia muncul tu ada pula UV baru masuk, itu yang earning dia cepat sket naik berbanding yang lenlain.

CPUV terkini aku dari DiGi Prepaid Rider <-------sila klik. Masa aku buka blog nie time sahur, perasan ada satu iklan baru dari DiGi. Terus terfikir ... entah-entah ada CPUV baru. Manalah tahu kan! Bersangka baik, In Shaa Allah hasilnye juga baik. ha ha ha sampai tahap camtu sekali. Bila aku buka je akaun Nuff...tak sangka memang ada CPUV baru yang blog aku terima semalam. Terima kasihlah ye Nuffnang. 

Alah aku tahu, korang tak kecoh pun cam aku kalau dapat CPUV kan? Aku je dok kecoh. Walhal berapa ketul ajepun CPUV yang aku dapat neh. Saja nak share kegembiraan berblog dengan korang. Sonok juga buat blog nie. Selain dapat berkongsi cerita, pengalaman ... dapat luahkan perasaan dan dalam masa yang sama dapat juga income sampingan. Kalau macam Redmummy lagi best, income blog aje dah mengalahkan gaji bulan-bulan aku rasa. Hebat betul Redmummy tu. Cuma aku nak ke arah itu je belum lagi ... he he he banyak pengorbanan dan usaha kena buat tu. Sokongan orang terdekat lagi, Huh, ko mampu ke?? Tepuk dada sendiri la .... mampu ke? mampu ke?


Berblog sekali mampu dan ada kelapangan. Tiada istilah paksaan ;=)




CK : Kadang blog nie buat aku hilang stress ....


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!