Tuesday, January 20, 2015

CPUV KE 11/2015 DARI LACTACYD

Assalamualaikum ...


Sebenarnya takda mood sangat nak update blog. Eh, bukan takda mood, tapi hari ini sibuk sangat dekat office. Aku kena siapkan banyak keje sebelum bercuti panjang. So, tinggal tak berapa hari lagi nie memang pulunlah buat keje. Bila balik rumah badan pun penat, boleh sampai rumah tadi aku tertido kat sofa. Bukan baru sampai rumah tertido tapi dari dalam kereta lagi aku dah tido. Letih beb! Untuk hari ini, memalam baru aku log in blog sendiri. Pastu log in plak Nuffnang. Lately memang aku rajin juga la check akaun nuff aku tu. Last year aku malas check akaun sangat. So, 2015 azam baru nak check nuff selalu dan tengok apa yang boleh aku improvekan blog aku melalui nuff. Sambil tu belek sekali earning. kikikikiki. Tadi buka akaun nuff, tengok ada plak CPUV ke 11/2015. Alhamdulillah. Rezeki baby soleh solehah aku lagi. Setiap minggu ada je CPUV baru yang datang. Syukur sangat!


Sekali masuk 3 CPUV tapi dari syarikat yang sama. Lactacyd - Malay Millennium. Terima kasih Nuff. Bagilah tetiap minggu 2-3 CPUV ... hati ni jadi gembira tak terkata. hehehehe. Lepas nie dah cuti panjang, tak dapatlah aku nak online selalu. Berukband aku pun dah terminate. Nak update blog dengan hp pun taktau la ada line kuat tak kat kampung aku tuh. Aku ingat nak buat 4-5 entry untuk auto publish. Takdelah korang lupa blog kedaung aku neh kan ... he he he. Bajet blog nie macam fofular la sangat kan. Nak orang ingat manjang. Erkkkk .... blueeeweeeek sangat! ha ha ha ha.

#rasa macam nak sambung tido la plak. ngantuknye mata.



p/s : Akhir-akhir nie nebes tak terkata. 

1 comment:

  1. Hehe tahniah..dapat jugak CPUV ni. Moga makin bertambah rezeki kita ditahun 2015 ni ye.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!