Monday, January 19, 2015

PISANG GORENG CHEESE DAN ANUGERAH JUARA LAGU KE 29

Assalamualaikum...

Malam tadi gigih aku ajak hasben pi cari pisang goreng cheese jakarta dekat Bangi. Sedap giler pisang goreng dia. Yang sedap perasa original je. Lain lain tak masuk tekak pun. Aku tgk anak buah hasben pulun makan tak ingat yg perasa coklat. Aku try gak, tapi rasa original lagi best.

Balik rumah dekat kul 10 pm, lepas hantar family adik ipar kat Presint 18. Sampai je rumah hasben suruh facial muka dia plak. Layankan ajelah. Upah sbb hasben kemas rumah siang tu. Amboi siap upah upah....haks haks haks....takdelah, sebenarnya dah lama tak facial muka dia. Sesekali penuhi permintaan apa salahnya. Pahala kot!

Sambil wat facial sambil layan anugerah juara lagu ke 29. Aku sebenarnya dah tak berapa minat dengan rancangan hiburan macam ni. Nak nak dengan lagu baru bagaikan. Lagilah tak pernah dengar sangat. Faktor dah nak tua kot....tu yg kurang minat bab bab lagu neh. Lagipun lagu orang muda remaja sekarang aku tak paham sangat. Tambah tambah lagu yg terkinja kinja dan jerit sana sini. Lagi la tak paham.... Tapi semalam takda channel yg best, layan ajelah anugerah juara lagu tu.

Sempat la tengok sapa yang menang. Sian Hafiz tak menang apa apa pun. Aku suka juga Hafiz ni, suara dia pun ok. Lagu dia pun best best. Kena juga la dgn jiwa aku.

Persembahan Terbaik - Mojo
Vokal Terbaik - Dayang Nurfaizah
Tempat Pertama - Joe Flizzow Lagu Apa Khabar
Tempat Kedua - Shila Amzah lagu Masih Aku Cinta
Tempat Ketiga - Dayang Nurfaizah lagu Di Pinti Syurga

Lagu apa khabar tu aku tak paham sangat. Bagi aku tak best pun. Ntah macam mana boleh jadi juara. Korang rasa best ke lagu tu?

Sekian cerita hari ni....berejam aku menaip sementara tunggu giliran jumpa doktor. Letih tunggu turn.



p/s : Lagu sekarang ntah pape....


2 comments:

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!