Sunday, January 11, 2015

MATA YANG TAK TERPEJAM

Assalamualaikum...

Jam dah menunjukkan 3pagi. Aku langsung tak boleh lelap mata. Puas pusing badan kiri kanan walau rasa sukar sekali dgn perut yg besar ini. Anak soleh solehah turut berjaga sama dgn mommy. Dah hampir 2 minggu pe'el tak boleh tido ini melanda aku. Dah nak dekat due, mata sukar nak pejam. Dugaan. Badan jd penat bila tak cukup tido dan rehat. Orang cakap dah dekat due ni kena banyak rehat. Kumpul tenaga untuk bersalin nanti. Aku pula dalam menghitung hari lagi banyak keje nak kena settle. Pening. Stress.

Usaha nak bagi tido, aku ambil herbal massage oil tanamera buat urut tangan dan kaki. Bau serai wangi dah macam spa. Teringin nak pergi spa lagi, tunggu la lepas bersalin. Sekarang ni ambil bau spa kat umah sudahlah. Lupa nak share dekat korang set bersalin tanamera aku tu. Start kandungan 7 bulan aku dah beli set tanamera ni. Kenapa pilih set bersalin tanamera? Sebab aku review semua kata ok. Dan lagipun set ni takde jamu bagai yang nak kena telan. Habis kuat pun ada teh. Nantilah aku up entry khas set tanamera ni. Set ni dah lama femes. So, ramai yang dah guna.


Aku update pakai hp. Leceh nak type pepanjang. Saja nak penuhi masa sebab mata tak boleh lelap. Dok pulak rumah mertua lagi la taktau nak buat apa. Kalau rumah sendiri, tak boleh tido macam ni boleh juga basuh kain, kemas dapur ke hape yang patut. Dok rumah mertua terperuk ajelah dalam bilik. Orang lain semua dah tido. 

Okeylah aku nak usaha pi lelapkan mata. Harap berjaya. 
Kalau tak kang memang bangun lambat pagi nanti. 

2 comments:

  1. Semoga selamat bersalin nanti ye. Saya yang tak pregnant ni pun susah nak tido malam lately sebab hujan sejuk so sakit satu badan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ameen,....doa2kan moga saya dapat bersalin normal. Terima kasih ya ;)

      Delete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!