Monday, April 19, 2010

KAU AKU

saya
bahagia
menjadi
KAWAN
dan
SAHABAT
mu

saya
mungkin
bukan
lagi
KEKASIH
yang
sempurna
dan
baik
untuk
mu

TAPI
kita/kami
adalah
SAHABAT
paling
hebat
di
bumi
milik
Tuhan
ini

Kita lalui susah senang bersama. Cuba lupakan sejarah cinta kita yg sudah tertulis untuk tidak menjadi SATU di ketika ini. Cuba menjadi SAHABAT yg baik dan hebat di muka bumi Tuhan. Tapi sehebat dan sebaik manapun KITA/KAMI menjadi SAHABAT .... pasti ada lidah yg tergigit. Kerana kita tidak pernah sempurna perangai...mungkin KAU lebih dan AKU kurang atau mungkin AKU lebih dan KAU kurang!

KETIDAKSEMPURNAAN itu melengkapkan KAU dan AKU sebagai SAHABAT dan bukan lagi KEKASIH bagai dulu.

aku gembira dan selesa ada KAU dalam perjalanan hidup aku yg sementara ini. semoga kau dan aku diberi jalan kebenaran oleh-NYA



p/s : aku pernah buat kau terluka...terhentam dgn kata2 nista aku terhadap kau krn kau tidak diberi Tuhan kemampuan utk memiliki aku. tapi cuba kau sedari ... kenapa aku masih bersama kau sampai hari ini? kalau kau pelik dgn aku, aku sebenarnya lagi pelik dgn diri aku sendiri!! tapi biarlah kepelikan itu .... menjadi diri aku dalam hidup yg sekejap ini! Aku sayang kau

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!