Monday, April 19, 2010

Macam-Macam Ada...

Penat
Letih
Mengantuk
Busan
Sunyi
Sepi
Senyap
Diam
Marah
Sakit hati
Alone
Bengang
Tak faham
Sengal
Moody
Lapar
Sakit kepala
STRESS....


saya makin tertekan dgn sekeliling ofis saya. dgn manusia yg serba hipokrit. asyik nk cerita ttg saya. jahat sangat ke saya nie? mereka malaikat ke? asyik pandang saya bila......? suka menyibuk hal org lain kenapa?

ketua saya pulak bangang bangai. mcm nk buli saya manjang. mcm nk kenakan saya saja. saya tahu ketua saya sdg melakukan salah laku dlm perkhidmatan awam. maaf. dia tak layak termasuk dlm golongan pengurusan profesional itu. sbb : dia tak profesional! bias! penipu! pendusta! mungkin saya hanya seorang macai. boleh perlaku mcm2? boleh cucuk big boss utk dgr citer tahyul ketua saya itu? tapi saya : cuba tegakkan kebenaran dan suarakan kemungkaran yg dia buat. Adat sekarang : org lebih percaya si penipu berbanding org yg bcakap benar. saya : benci dgn keadaan ini. big boss : juga bias!!!

Ya-Allah : ampunkan saya dan ampunkan ketidaksempurnaan perilaku saya. jgn jadikan saya sebahagiaan drp mereka. biar sedikit yg saya dapat asal diberkati oleh - MU



p/s : Mungkin Kamie juga setuju dgn saya .....

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!