Tuesday, April 20, 2010

Melepaskan Diri...

petang yang kelakar. ingin pulang ke Kajang katanya. yg sebenarnya sedang melarikan diri dari kebodohan penjajah yg otaknya kosong! ya ... penjajah yg bodoh di negeri yg kecil. sekecil dan lebih kecil dr kangkang kera. ketua penjajah yg lalai dan laqa' menggedik dgn hulubalang yg bodek dan mengipas dgn cara yg hina. menonjol kebodohan dan amat jelik dipandang mata saya yg rabun jauh ini.

seterusnya. bermesyuarat dgn sahabat yg ditindas. bersetuju dan bersepakat menuju ke Puchong. menjamah sup tulang di ARZA TOMYAM yg sedap. 2 mangkuk sup tulang, sepinggan nasi goreng ikan masin dikongsi 2, sepinggan nasi goreng USA juga dikongsi 2...apple asam boi ais dan suam, tembikai laici suam dan air limau asam boi suam. SEDAP!

hujan renyai. dan kami berangkat pulang. punch card. masing2 menuju ke haluan masing2. 3 kenderaan semuanya. 1 kenderaan dikongsi berdua. dan 2 kenderaan lagi ... seorang-seorang! semoga persahabatan ini kekal dalam erti SETIAKAWAN!!

kami adalah sasaran perbualan di pejabat! jahat sangat ke kami ini?

petang ini saya berjaya melepaskan diri. yes!!



p/s : Hulubalang berhentilah membodek!!

2 comments:

  1. Salam kenal..terima kasih menyinggah menjenguk ke blog saya..;)
    melepaskan diri dari ketegangan keadaan adalah jalan yang sesuai untuk meleraikan kekusutan yang bersarang..tk gitu. ;)

    ReplyDelete
  2. Sama-sama! Terima kasih jugak jenguk blog saya....Blog tempat melepaskan segala ketegangan yg ada....

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!