Sunday, April 25, 2010

Rehat Sekejap

Bukan malas menulis blog. Cuma kekangan masa mungkin. Menyibuk walaupun tak sibuk. Keje mcm biasa. Ada masa rajin ada masa malas. Mood turun naik. Current mood : happy + lonely + calm.

Sedang melayan cerita Melayu : IBUMERTUAKU di AstroPrima. Beratuskali diulang, ceritanya masih begitu : Tiada bosan dan Lesu!! Sambil2 melayan sms dr Abie. Cadang2 nk hiking kt Bukit Broga @ Semenyih. Terus google. Cantik lokasinya. Rasanya2 molek kalau dapat hiking. Mesti menarik.

Adus. Mata mula mengantuk. Esok dah keje. Hari nie dan semalam pun saya keje. Walaupun weekend. Dah biasa weekend saya dipenuhi dgn dunia keje. Lagi senang abiskan masa di office. Maklumlah single lady. As usual, weekend slp keje mesti jalan2 ngan Abie. Itupun kalau dia takde meeting dan layan hal politik dia. Dah biasa. Dah faham. Dah biasa ditinggal2kan. Mmg kena tinggal pun.

Nak mandi. dan saya mahu melelapkan mata. mahu rehat. esok pagi mahu bangun awal. nk wat kuewteow goreng pesanan dr Abie utk bekfes esok pg.



p/s: Walaupun saya tiada apa yg org lain ada, saya rasa semakin bahagia walaupun sudah tiada insan istimewa yg boleh dijadikan calon teman hidup saya. Terima kasih Abie...utk semua! Setiakawan....

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!