Wednesday, April 21, 2010

Pengunjung Pertama...

Miss
Orchid
@
Nur

Terima kasih atas kunjungan ke blog Kamoobeekamie yg tak seberapa ini. ada jugak yg sudi menjengah. rasa terharu. + suka. + rasa masih wujud di dunia blog. Terima kasih MISS ORCHID @ NUR!!

Sila click Miss Orchid jika rasa ingin mengenali Miss Orchid. Rasa saya dia pencinta orkid dan kucing jugak!! Selama ini saya cuma silence reader blog Miss. Seronok membaca tak kira blog siapa. Jika ada kelapangan saya akan cari blog2 yg best utk dibaca. Sebenarnya dah 7 tahun saya di dunia blog. Tapi tak seaktif org lain yg betul2 serius menjadi blogger. Blog ini adalah yg ke-3. dan mungkin yg terakhir. Tak pasti. Cuma merancang.

Saya mmg minat menulis. apa sahaja yg saya suka. cinta pada penulisan sejak sekolah. tapi agak busan membaca novel. jiwa saya bukan jiwa novel. tp setahun sekali saya akan baca novel juga. bila dah kenal blog. cinta saya pada penulisan jatuh di sini. sorry...saya tiada gaya bahasa yg menarik. cuma menulis dgn gaya sendiri. dan mungkin akan tertiru penulisan org lain yg saya ikuti. mungkin!.

Pada Miss...saya terharu dgn kunjungan anda di sini. Terima kasih atas luangan masa anda.


p/s : Kdg2 kita tidak sedari kita diperhatikan....sedar2 sudah di depan mata!

2 comments:

  1. kasih diterima..hakhak! ;)
    memang saya adalah pencinta tegar kucen n orkid..tanpa orkid hidup seolah-olah tiada berwarna walaupun tanpa haruman yang wangi..tanpa kucen..seolah-olah kesepian tanpa teman..wah gituuu stekmen tak leh blah kan..hehehe

    thanks again!..

    ReplyDelete
  2. Sesama...semoga anda sentiasa bahagia dn gembira hendaknya dgn apa yg dicintai...Ameeen

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!