Friday, April 19, 2013

HARGA EMAS MAKIN MERUDUM KE?

Assalamualaikum ...




Harga emas skang makin menurun. Si teman cakap dia dah pergi survey dekat Alamanda Putrajaya ... Habib Jewel, Tomei dan S.Wan Jewel ... emas 916 rege RM155/gram. Hah! Lepas tu aku baca kat FB kawan aku, Habib Jewel bagi lagi diskaun RM8! Itu diskaun semalamlah, hari ini aku tak tahu. Dapatlah dalam RM147/gram. Diam-diam si teman pi survey emas kat Alamanda.


Pastu heboh kata emas 916 dekat Kelantan lagi murah, dalam RM135/gram. Bila aku check FB, sume cakap emas tengah murah kat sana. Eh, kenapa Kelantan je? Kenapa tak dekat KL atau Putrajaya ke? Lepas tu ada sorang nie cakap dekat Kuala Pilah rege emas 916 rege RM137/gram! Hooooi tak keruan hidup aku skang nie. Si teman plak sibuk dengan PRU13, meeting sana sini ... lagilah aku rasa tak keruan sesangat! Bila nak pi shopping emas nie. huh!


Hari-hari aku dok check rege emas dekat FB! Memang tak senang duduk dah nie ... nak juga rantai kaki ke hape ke ... oh, plissssss! cepatlah habis sume meeting tu sebelum rege emas nie naik balik.





CK : Raya tahun nie melaram le .... blink blink blink...


2 comments:

  1. aah maya beli kelantan..kami org sane =) hello kt makcik pakcik pastu die org belikan hehhehe sane kadar upah rendah sebb tu murah

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!