Sunday, April 14, 2013

NAFSU DI TENGAH MALAM BUTA

Assalamualaikum ...




Sorry ye gangs....ini bukan entry 18sx di tengah malam Jumaat. Ini malam Ahad.
Sila betulkan minda memasing. Aku kecepuk kang.
Hah! Asal sebut nafsu, memasing menghala pada nafsu yang satu. Eh, banyak tahu tahu nafsu serakah manusia nie.
Kadang tak terbilang.




Nafsu aku malam ini ... ha ha ha ha ha gelak syaitoooon sket!




Malam-malam boleh teringat benda kat bawah nie ... 
Boleh pulak rasa nak makan sangat-sangat!
Kau mampu nak layan nafsu macam nie malam-malam???


Bukan nak cakaplah, ini memang nafsu bukan-bukan aku di tengah malam
Sedap! Enak! Menjilat-jilat slurrrrrpppppppppp

Aiskrim Magnum Chocolate Brownie. Sedap habaq hang!
Aiskrim yang lapisi coklat dan kacang mede. Kacang mede?
Kacang mede nie kalau tak salah aku adalah biji gajus yg dah siap dipanggang.
Mede tu orang Indonesia kot panggil. Rasanyalah. Kalau aku salah sila perbetulkan ye.
Minta mahap awal-awal hokeh.




Coklat dan kacang mede nie terasa akan kerangupannye. 
Coklat pun rangup? Yes, coklat kat luar tu yang nampak rangup. Pejal. Sedap. Mengiurkan juga!
Terasa akan coklatnye yang pekat. 

Serius sedap! Harga cuma RM3.90. Sekali makan, teringat kesedapan!
Sebatang aiskrim nie sebenarnya tak cukup buat aku kenyang ...


Tapi cukup untuk aku hilangkan stress!


Sapa yang tengok aku makan aiskrim tetiba, memang tahu that time aku tengah stress! 
Aku hanya akan makan aiskrim bila stress sahaja atau bila ada orang bagi. 
Kalau aku saja suke-suke nak beli aiskrim tanpa sebab, memang susahlah.



Kalau orang bagi, stress ke idak ... aku makan je! ha ha ha ha





CK : Nak tidur dah ... nanti aku keje di hari Ahad!

3 comments:

  1. wah sedapnyer..mai klu tgah mlm pn kadang2 siap order mcd delivery zaman blajar dulu..pas makan trus tdo! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yg badan kite naik tuh...hahaha tambah kg memalam bute

      Delete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!