Tuesday, April 16, 2013

SEDIH

Assalamualaikum ...




Kadang aku tak faham kenapa orang sampai hati ... lukakan hati kita?
Kenapa?



Kita hargai sapa-sapa yang kita sayang dan baik dengan kita sebaik mungkin
Tapi ... kadang-kadang sikap mereka buat hati kita rasa amat tertekan!


Kadang dorang macam tak faham ...
Bahawa kita punya hati dan perasaan untuk dihormati dan dijaga!!




Sedih aku dengan perilaku macam nie!
Berubahlah demi kebaikan .... kalau orang dah jaga hati kita, hormat diri kita dan apa yang kita buat, belajarlah berusaha untuk jaga dan hormat hati orang lain. Balasannya cukup baik dan indah, tak pernah terfikir ke semua tu??




CK : Sekian lama aku sabar .... selagi boleh sabar! Aku tahu Tuhan sentiasa dengan aku.

2 comments:

  1. CK, jgn sedih2 ye ingat je mcm ni, what u give u will get back. JM sentiasa ingat perkataan ni :-)

    ReplyDelete
  2. ujian dari allah. semoga kita menjadi lebihtabah. Ingatlah Allah menguji bagi mereka yang mampu. tawakal k.

    ReplyDelete

Tinggalkan komen di sini ... Terima kasih ;=)

MAKLUMAN : Jangan Tinggalkan Komen Berbentuk URL Link. Komen Berbentuk URL Link Akan Di Delete Bagi Mengelak Blog Ini Dianggap Sebagai "BLOG SPAM" Oleh Pihak Google!